Dagelijks in beeld bij uw doelgroep met
Sticky Cleaners.
Waarom kiezen voor
Sticky Cleaners?
- Het verhoogt de klantloyaliteit
- Uw merk in de hand van de klant
- Uw doelgroep als ambassadeur
- Lage kosten (vanaf € 0,15 p.st.)
- Snelle levering
- GRATIS verzending
- Vanaf 500 stuks
Miljoenen smartphones in Nederland
Met onze sticky cleaners is uw merk dagelijks “Top of Mind”. Wij gebruiken onze smartphone wel 80x per dag. Uw merk… 80x per dag in de hand van de klant! Voor een langere periode zonder dat er opnieuw geïnvesteerd hoeft te worden voor nieuwe exposure.
Dit maken de sticky cleaners de ideale marketing gadget om uw naamsbekendheid te vergroten of de koopintentie van uw doelgroep te verhogen. Het transformeert uw doelgroep letterlijk in ambassadeurs!
Zo werken de Sticky Cleaners
Deze laagdrempelige en innovatieve smartphone gadget is een stevig microvezeldoekje waarmee uw doelgroep het scherm van een smartphone of tablet kan schoonvegen. De milieuvriendelijk klevende gel op de achterzijde maakt het mogelijk dat de deze blijft kleven op de achterkant van een smartphone of tablet.
Kaart met dubbelzijdige opdruk
Wanneer u kiest voor een levering op een kaart transformeert u de sticky cleaner in de ideale giveaway voor beurzen en evenementen. De kaart kan dubbelzijdig bedrukt worden in uw huisstijl, heeft een papierdikte van 300 gram en een afmeting van 5,5 x 8,5 cm. Kunt u geen opmaak aanleveren dan kunnen wij deze ook voor u ontwerpen. De sticky cleaners op kaart worden per stuk in cellofaan verpakt.
Sticky Cleaners
(basic)
(basic)

Het ideale relatiegeschenk met logo voor smartphones vanaf € 0,15 per stuk.
Sticky Cleaners
(op maat)
(op maat)

Relatiegeschenk in elke gewenste vorm en afmeting leverbaar vanaf 500 stuks.
Tablet Cleaners
(groot formaat)
(groot formaat)

Laagdrempelig relatiegeschenk speciaal voor tablets vanaf 500 stuks.
Sticky Cleaner sample.
Ervaar ook de attentiewaarde en gebruiksgemak van dit laagdrempelige en originele relatiegeschenk. Vul uw gegevens in en ontvang een Sticky Cleaner sample.
